Nadziewarka F35s
|
|
Zaloguj się aby zobaczyć więcej
Solidna konstrukcja ze stali nierdzewnej. • Pokrywa i tłok z litej blachy s/s o dużej grubości i wytrzymałości.
• Dno lufy i siłownik cylindra ze stali nierdzewnej. • Okrągła, zmechanizowana lufa, szlifowana wewnętrznie: idealna
średnica wewnętrzna i uszczelnienie. • Wysokie ciśnienie dla gęstych i zimnych mieszanek. • Automatyczna dekompresja tłoka.
• Niezależny zbiornik oleju hydraulicznego. • Łatwo zdejmowany tłok. • Dostępna kontrola prędkości. • Manometr.
• Proste czyszczenie. • 2/4 koła i uchwyt ułatwiający transport. • Blokada dźwigni kolanowej, gdy tłok opuszcza się, z
automatyczne zatrzymanie po osiągnięciu dna cylindra. • Silnik zabezpieczony termicznie. • Nowe uszczelki pokrywy i tłoka
niskie zużycie i długa żywotność.
Automatyczne uruchamianie/zatrzymywanie silnika „bez użycia rąk”, uruchamiane kolanem za pomocą wewnętrznego mikroprzełącznika i stycznika w ciągu a
wodoodporna jednostka elektryczna. Korzyści: mniejsze zużycie, mniejszy hałas, mniejsze zużycie energii; niższe działanie
temperatura; dłuższa żywotność oleju, pompy i grupy hydraulicznej.
Informacja online: MSN Messenger Skype